Hemma igen!

Kom hem igår, mamma var överlycklig över att vi alla kom hem nu. Nu sitter jag har och halv funderar på vad jag ska ha för kläder när jag ska på stan nu med Lea och Malin, och den andra halvan funderar på vad vi ska göra för nyårsmat! Jag kommer inte på ett dugg just nu vilket är lite smått jobbigt! Men det ska bli roligt sen att träffa Lea och Malin. Saknat dom faktiskt;) Nu ska jag stänga av datorn och duscha och fixa mig, men en sista sak hur fan ska jag klippa mig??!?!?!


 

Tyck till! Jag behöver hjälp!

 

 



Kommentarer
Postat av: Malin

3 var snyggast :)

2009-12-29 @ 01:00:59
URL: http://mizze.blogg.se/
Postat av: Lea

Ettan var coolt :) Fast det skulle bli rätt mkt jobb med den..

2009-12-29 @ 21:45:40
URL: http://leaengelman.blogspot.com
Postat av: Julia

Lea: Jo jag vet därför är jag lite osäker på den. Men jag skulle passa i den tror jag iaf!

Malin: Den är skitsnygg men frågan är om jag ser bra ut i den!

2009-12-29 @ 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: