Juldagen

Juldagen, jippi ett år kvar till nästa jul. Behöver nästan inte äta på ett år så mycket som de blir när man äter på julen! NU har jag fått mina 500 kr från Farmor och Farfar som vanligt bara räkna ner tills min 18-årsdag nu så får jag 500 till. Vilket är typ 2 månader tills dess.

Nyårs planerna har ändrats lite Oliver ska ha fest och ville att jag skulle titta förbi och det måste jag bara göra. Nu ska jag bara övertala Lea att hon följer med dit en stund. Vilket jag hoppas att hon nappar på;) Det kommer nog blir roligt vad som än händer!

Jag och mina syskon åker fårn sthlm nu på Söndag och det blir stan med Lea på Måndag och sen ska jag nog ta det lugnt imorgon tills Malin skutar jobba och umgås med henne efter de!
Nu ska jag sova
Hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: