Torsdag

Dagen började med att jag tog med min min bror till dagis där han ska ha markerad (Utklädd till Spiderman, inget annat dög)
Sen kom jag hem och satte mig med min bok Bedragen som jag fastnade i så sen när klcokan var ungefär halv tio gick jag och kollar min mobil och får se att Lea ville träffa mig NU!
För att skolan började vid kvart i hon var redan på väg hem till mig och steg in genom dörren några minuter senare. Jag kom iväg med henne till skolan på fem minuter och träffade Lisa och Hanna utan för där och vi handlade frukost (som vi inte fick äta på just näthandels lektionen för att börje är senil.. Nej men inte fan vet jag.) Så jag och Lisa satt utanför att snackade och åt upp. Sen när jag väl kom in fick jag veta att de var fel på datorerna och våra konton funkade inte så vi kunde inte spara något och för att Börje (min lärare) skulle fördriva en och halv timmes lektion (om inte mer) gick han igenom Dreamwever (inte korrekt stavning men men) i slowmotion!
Efter den hemska timmen gick vi till öster fram och tillbaka för att sedan ha samhällskunskap samma sak där vi gick med myrsteg till bibblan stannade där i evigheter och när vi kommer tillbaka (lagom i tid btw) säger Lotta så här - Ja just de ni kommer precis i tid, jag hade glömt bort att ni var här! KUL verkligen när jag väl är där och gör de jag ska vet dom inte ens de!
Hon började sedan babbla om olika ekonomisystem som jag har redan diskuterat men min mamma som utbildar sig till lärare! Så jag kunde allt de där (och även svarade på frågor innan annan visste fast de var genom Leas röst) och efter de var de slut? jag fattar inte hur jag orkar att ens gå dit.
ONÖDIGT men jag fick se många roliga utklädnader från treorna som hade treafest idag.
Vad mer nu då.., jo Jag har skrivit i två dagarna nu att jag ska ta i tur med matten om jag ska säga sanningen har jag inte ens öppnat boken, jag är inte så hemskt bra på de där med att bestämma en förändring och hålla mig till den om jag inte är tvingad, automatiskt faller jag tillbaka i gamla vanor och tänker den klassiska "De där kan jag göra sen!" och när SEN aldrig kommer resulterar de i att jag inte gör ett dugg. Så jag måste hitta på ett idiotsäkert system så att jag får igenom mina förändringar. Jag ska tänka på de tills imorgon och sen lägger jag upp mina ideer här så kan ni få se lite hur de går till i mitt huvud! Nu till de nästan viktigaste jag ville skriva Ångesten över att inte ha jobbat på två veckor snart! Den är verkligen hemsk jag pratade lite med Lisa om den idag och jag saknar inte jobbet så mycket men jag är rädd att Patrik(min chef) ska ge mig sparken för att jag inte är där. Han är lite läskig ibland eller nej jag ska vara ärlig han är läskig jämt, Mycket bättre när Anna är chef då slipper man prestationsångesten med! Reklamen är dock uppsagd så inget kutade i trappor denna helg OMG jag kommer bli fet, Detta är inte bra jag måste bli frisk så jag kan träna! Shit Jag kommer försent till dagis BYE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: