Kan inte sova.

Jag kan verkligen inte sova, jag vill sova men jag ligger bara och tänker på varför det är som de är med min kompis, och varför jag grubblar på de vet jag inte. Jag bara tänker hela tiden om jag har gjort något mot henne utan att vara medveten om de.. Det är svårt att bara släppa de heller så imorgon på hålan tänker jag prata ut. Jag orkar inget mer. Och för alla som vill veta om min födelsedag så kommer jag vara i Stockholm men jag kanske har något mys party när jag kommer hem. Beror på om någon hjälper mig att komma med förslag på vad man ska hitta på!

Ps. om det blir så skickar jag ett sms med mer info, om det någon som inte vill fira mig är det bara säga till. Man vet aldrig så lika bra att skriva de!

Go natt!
 En sak till, Jag och Andreas hade 1 månad i måndags, vilket jag glömde skriva, men nu är de gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: