Helg, underbara helg.

Den har varit väldigt kort, men jag har hunnit med att slappa och städa som en galning idag.
Andreas kom inte denna helgen men han kommer nästa!
Vilket jag längtar efter!
Tills dess har jag massor med planer.
Skolan, körlektion, jobb, och jag har lovat dyrt och heligt att jag ska gå på varenda lektion hela veckan.

Jag har även kollat runt på vad man kan göra efter gymnastiet men har inte hittat något speciellt. Jag vill så mycket så hittade jag en artikel om Multi working eller något sånt. Som att man kan jobba med flera olika saker samtidigt, vilket jag tycker låter underbart! Frågan är bara vad för olika saker jag vill jobba med. Men det kommer med något galen ide i framtiden hoppas jag på!

Jag har även valt ut exakt vilka sängkläder som jag ska ha när han kommer, kanske lite onödigt men det måste se snyggt ut! Som sagt kommer jag ha fullt upp denna vecka som alla andra veckor men nu ska jag även börja halvt träna minst två gånger i veckan iaf.

Sen ska jag börja fundera på hur jag ska ha min 18 års fest... den ligger lite på is just nu men jag ska planera klart den inom en kort period.

Nu ska jag vänta på att mamma gör klart gröten, fel av mig, jag ska göra gröten och hon ska hänga tvätten. Så jag får väl offra mig för hungerns skull!





Jag vill ha sommar igen!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: