Not very good!

Det går inte alls bra för mig, på blogg fronten då. Allt de andra går väldigt väldigt bra! Har haft en underbar helg med en viss person. Och har även lekt lite med mitt bild program och T.O.M hunnit jobba typ fem timmar!!!
Denna vecka kommer bli tajt och rolig!
Planerna är följande:
Måndag: Skola lite och sen till Farmor och jobba sedan vidare och jobba på TP.
Tisdag: Skola i en timme sen Jobba på TP.
Onsdag: Skola i en timme och jobba på TP.
Torsdag: Skola och sen Johan.
Fredag: Skolan sen till Visby, kommer dit runt halv åtta så kanske ut om någon vill?
Lördag: ESC och sleepover hos Malin!
Söndag Hemfärd kl. 08.05 blir det så jag inte behöver komma hem så sent!



Bilden är från när jag och Malin J tog en latte vid centralen!
Härlig dag!
Måste göras igen!!

Love Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: