Sovmorgon

Idag hade jag få sovmorgon till klockan tolv, tror ni att jag tog vara på den då? nej nej Jag var vaken klcokan sju och ja nala hade spytt i sängen, Dumma hund. Synd att hon är så söt så man kan inte vara arg på henne länge:(
Vi har tagit en lång promenad hittills och tvättat sängkläderna:P Nu blir det kaffe och lite pluggande som verkligen måste göras!
Väldigt mycket på gång just nu, Engelska ska vi skriva en essay:O och i matte ja jag fattar inte så mkt men ligger typ väldigt mkt efter oxå!
Sen måste jag fixa APU-plats, Lea påminde mig att jag hade fått en praktikplats på vila innan jag flyttade så kanske ska kolla där.. Annars så vet jag inte.

Ansökte oxå mina uf val igår kväll, shit dem vill typ att vi ska göra allt på en gång:O

Sen måste jag ta tag i körkort med!

Magsår??!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: