Ingenting dag - så fan heller

Jag ligger just nu i sängen och funderar  på vad jag har gjort idag egentligen?!

Dåligt minne eller vad?

Liten sammfattning

- Flög upp ur sängen och körde min bror till skolan
- Gick ut med alla tre hundarna, lite krångligt men funkade
- Slappade och gjorde lunch
- Tog en skogsrunda med vovvarna
- Åkte till Skärholmen och handlade lite och väntade på min bror som skulle sluta skolan
- Funderade på mat och handlade, fick gå i tre butiker för att hitta wok sås efte det var jag pissed off
- Gjorde mat och tittade på Teen Mom det är så sött! Men dem är inte alla så smarta, tycker om Maci dock!
- Tog yttligare en hundpromenad
- Hämtade viktor från hockeyn , pappa hade tydligen glömt att ringa och säga till mig att jag skulle hämta honom så han ringde och frågade vart jag var då var det bara att ta bilden dit
- betalde in till studenten och gjorde lite företagssaker!

hmm that´s is it tror jag iaf...

Åker inte hem till visby förens nästa vecka för att jag och pappa satt med kalendern och då kom jag på att nästa vecka ska vi ha klassresa här uppe så totalt meningslöst för mig att bara åka fram och tillbaka!

Skönt att vara har tycker jag, känns som hemma.

har massor av skol panik men ska plugga nog lite nu eller imorgon så jag kommer ikapp och studenten närmar sig!
Bitterljuv känns det som nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: