Skola barn och så ska man kasta in lite träning samtidigt

Allt på en gång och ingen panik, de är jag i ett nötskal. De brukar jag dock klara att jonglera på något sätt! Idag blev dels min efterkontroll avbokad pga av att bm var sjuk. Inte hela världen jag och Alice åkte till min mormor och gick lunch, otroligt mysigt! Sen så fick jag ett bra besked på mailen, att jag blivit antagen till matte kurs distans så började lite med de idag även fast de är om två veckor de börjar! Men med barn så kan de bli lite hur som så skönt att ha  lite extra tid på sig. Nu ska min lilla familj hämta min mamma vid båten för hon ska vara barnvakt imorgon när jag ska vara i skolan tre timmar! Vilket kommer gå super, så skönt att hon ställer upp så jag kan göra klart allt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: