Dag 1

Denna dagen var en helt okej dag! 
Jag hann med att städa lite och även två mindre promenader, mer blir de imorgon för nu känner jag mig bra igen efter att jag var så sjuklig igår och slocknade mitt i paradise hotel så jag fick se de på nytt imorse. Trist men otroligt nödvändigt kände jag dagen efter! Nu är jag lika trött men ingen huvudvärk så ett plus! 
Hann med lite styrka ( i mitt fall var de det första halv passet på en månad) de blir oxå ett steg närmare på min väg mot en starkare och mer lik min gamla kropp innan lilla Alice kom.. När jag har kommit till mitt mål kommer de kännas underbart! Undra vad man ska fira med, det blir en karamell att suga på! Något riktigt minnes värt.. Hm... Nu ska jag somna till Bond som går på kanal 12 
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: