Första födelsedagsmiddagen inför helgen!

Första födelsedagsfest är avklarad, fick lite små saker från Jimmys sida! Otroligt gulligt av dem! 
Sen har Alice fått verkligen busa av sig. 
 
Jag gjorde i ordning Tacos ( som vanligt på våra taco fredag) och var väldigt mysigt! 
På söndag ska vi ut till landstället där pappa bor för tillfället och äta middag! 
Ska göra iordning en chokladtårta, kanske blir tvåningars beroende på hur mycket tid jag har. och Youhurtpannacotta som jag hittade recept på! 
 
Imorgon finns det två mål:
 
Handla fina glas till pannacottan
 
Träning
 
Sen ska jag och Jimmy använda koden man fick till alla hjärtas dag från viaplay att hyra en film imorgon kväll och, ha en riktigt myskväll efter Alice har somnat såklart! 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: