Sportlovsvecka

Denna vecka är det ju sportlov för alla som går i grundskolan, men vi på högskolan har inget sportlov tyvärr. Vad jag saknar det! Tänk att ha en hel vecka ledig! Drömvärld för en småbarnsmamma! Dock drar jag nytta av att min syster at sportlov så hon kan passa Alice!
 
Men men nu till något annat varit hos doktorn idag och det var totalt meningslöst. Att skicka en remiss till Handkirurgen och ge mig ett tips på att ta typ ipren, tycker jag inte är värt 200 kr. Tråkigt att man ska bli så besviken på svensk sjukvård. Om jag hade vetat detta hade jag sagt att han får helt enkelt ringa mig istället för detta är totalt onödigt att jag ska dit passa tiden och så vidare. Sen uppe på allt ska den läkaren jag kom till sluta så nästa gång blir det en annan läkare. ( kan gissa att han vill göra om allt). Sen ville denna mannen att jag skulle ta ett blodprov men fattar inte varför för första gången jag var där fick jag ta prover men då var det bara stick i fingret, varför inte göra allt på en gång?
 
Nåväl ska inte klaga mer om detta nu! 
 
En besviken och irriterad Julia 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: