Dagmamma

jag har goolgat lite ang dagmamma, och kanske man ska ta och försöka bli det och ha några barn här hemma? 
 
Jag vill ju jobba inom ekonomi och det har jag en chans till hör och jobbar hårt varje dag för att lära mig mera och bygga en kundkrets men samtidigt har jag min lilla flicka hemma vilket funkar. Men tänker att framöver kanske jag hinner med att bokföra och vara dagmamma. Jag tycker att det skulle vara otroligt mysigt att kunna ha Alice hemma och kanske några andra barn då det verkar vara problem men att få plats på förskola. 
 
Jag ahr massor av såna här ideer frågan är bara om det är genomförbart och om jag VILL jobba med de? 
Jag har ju alltid älskat barn och när jag praktiserade på dagis var det otroligt roligt men valde sen att det är roligare med en karriär inom ekonomi( samt mer säkert och bättre lön) men om man kan kombinera dessa två vore det perfekt!
 
Jag får helt enkelt sova på saken och bolla lite med andra! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: