Jobbdag plus läkare

Idag jobbade jag lite innan jag var tvungen att åka till Sabbatsbergs sjukhus och träffa handkirurgen,

Det blev ett långt stick som kändes så in i helvete! Otroligt svårt att hålla minen när jag hade Alice med mig! Nu sa han att jag skulle få ont i två -tre dagar sen skulle det bli bättre och det ser jag fram emot att det blir! 
Skönt att slippa att ha ont hela tiden! 

Sen åt jag lunch och åkte vidare på kaffe hos min mormor, som Alice ÄLSKAR att leka med! Hon har busat i 180 hela tiden när vi var där. Nu har jag satt mig i soffan och snart är det dags för laga middag och ge Alice mat! 

Busungen ska ha alla saker på en gång, övar på att gå jämt! På ett sätt blir det kul när hon springer men samtidigt blir det lite körigt om man har mycket att hålla koll på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: