Jonglera jobb samt ett sjukt barn

Idag var det meningen att jag skulle hinna jobba en del, men tyvärr så började dagen med att Alice kräks ner hela sig själv i bilen. Som tur var min bror påväg till mig och kunde svänga in hemma hos mig och hämta nya kläder! Efter jag sanerade bilen, bilbarnstolen och Alice själv så åkte vi till där jag skulle jobb och började med frukost som jag hur bra som helst... Började jobba och sen mitt i märker jag hur hon har bajs upp över ryggen. Jaha då nät jag skulle byta så inser jag att overall nummer 2 ( och sista) var nerbajsad Så jag sa till Claes att nu måste jag nog åka hem och bada! Som tur var så fick jag tag på min syster som kunde komma och hjälpa mig för i det hela fick även jag bajs på mig! Kaos!!! Men det lyckades gör klart resten av jobbet nästa vecka och hann med att jobba hemifrån, när hon sov! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: