Tenta

Tenta idag, usch usch känns det men får väl helt enkelt gå som det går. Alice är hos sin faster och jag hoppas att det går bra! Första gången hon är där, som tur var blev bilen färdiglagad igår så slipper vara utan bil idag iaf! Vilket jag faktiskt hade räknat med då det brukar alltid bli lite längre än man tror, så än så länge ligger jag på den positiva sidan! 
 
Efter denna tenta så ska jag bara ta det lugnt! Detta var sista tentan för mig, ( om jag inte måste göra om den såklart). Nu återstår bara min praktik och sen får jag kalla mig Ekonomiansvarig! 
Rätt skön känsla att man börjar komma ut i det verkliga livet, inom det jag vill jobba med menar jag. Jag har varit ute i det verkliga livet tidigare, hur vore det annars,.... då jag är ändå 23 år och mamma! 
När man har de titlarna så tycker jag att man måste ha jobbat och gjort någonting i det verkliga livet och inte bara i skolans fantasivärld!
 
Tack för mig!
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: