Mina händer

Mina händer driver mig till vansinne, flagnar av och gör ont i fingertopparna så jag har jätte svårt att blöta ner händerna. Försöker verkligen undvika att blöta ner de men det är så svårt när jag har Alice! Samt att jag verkligen inte orkar att laga mat så nu har vi en liten konflikt här hemma då Jimmy ska laga maten och han tänker inte längre fram utan bara vill göra något till oss som jag tänker att det kan vi äta tillsammans med alice senare ( hon har ätit pannkakor då det blev lite kris) så jag tycker att vi ska passa på att äta något som hon inte kan äta riktigt men Jimmy kan inte ta tag i och säga då gör vi det här och jag har inget speciellt som jag heller kommer på. Annars är det alltid jag som gör matlistan och tänker ut så känner lite att det är hans tur nu och göra men händer inte så mycket... 
Får se vad som händer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: