När viljan finns men inte tiden!

Tänk att det är nästan tre månader sen jag skrev här, då om ett projekt som inte har blivit av. Jag vill göra så mycket men hinner inte med allt! Det som har hunnits med är att välkomna en ny familjemedlem! En liten pojke som fortfarande en månad gammal inte har fått något namn! Jobbar på de dock! Det har varit en intensiv första månad då han föddes med läppspalt samt att de trodde att han hade grå starr på ena ögat. Som tur var har han inte grå starr men vi var inbokade för operation och sen vid undersökningen så var de inget' jag är otroligt tacksam för att de inte var någon starr men jag hann med att få ett antal chockar under denna månad. Nu hoppas jag att de enda som blir är en operation för att fixa läppen när han är 4-6 månader gammal men han är så fin! Kärlek vid första ögonkastet var de denna gången med!

Min lilla tjej blev över en natt en stor tjej! Dom är världens bästa storasyster, tar hand om lillebror i vått och torrt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: