Insikt

Nu börjar insikten om att man är gravid komma i vecka 27 bara! Innan har jag vetat om de men nu verkligen börjar insikten komma att de är en lillebror pålägg i rasande fart och allt vad de innebär! Jag kände av foglossningen idag på promenaden när jag passade på att geocacha lite. Tur för mig att det fanns två nya gömmor bara två minuter ifrån mig som passade mig och dottern som hade feber! Under dessa år som mamma har mitt intresse för geocaching funnits men inte tiden men försöker nu ta igen lite! 
Jag har även beställt hem material till detta söta gosedjur som jag hoppas lillebror kommer tycka om ! 
Väntar med spänning på att få börja virka! 
Nu ska jag kolla vad man kan ta för runda imorgon! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: