Relativt tom kalender

Dagen ser ganska tom ut, finns alltid något att göra men med Alice fortfarande hemma så går de inte att fixa allt! Det är super mysigt att vara hemma med henne men lite ensamt. Att föra en diskussion med en tvååring kan vara väldigt ensidigt! Och dessa utbrott som kommer när fröken är hungig är inte att leka med! Humör de har hon! Enda på schemat är att värdera pappas hus så ska åka bort dit om en timme men tills dess kanske man ska passa på att dammsuga och plocka ihop en massa papper som ska skickas in! 
Jag fick ett sms igår om att mitt paket från knittingroom är påväg, jippi!!! Då ska jag sätta igång att virka till lillebror! Den där listan på saker som behövs ska skrivas oxå, tänk att jag jobbar emot att ha de rent och undanplockat, jobbhögen ska vara borta och allt i perfekt ordning men att komma dit är rätt lång väg. Men innan lillebror kommer ska jag ha uppnått de målet! Önska mig lycka till! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: