Sjukhus

Nu har de blivit lite mycket sjukhus tycker jag de senaste dagarna, först Vårdcentral med främst Alice i måndags pga av förkylning och sen barnakuten med Elias pga av förkylningen gjorde så att han inte åt ordentligt! Men efter lite medicin som han fick andas in så har han blivit så mycket bättre! Sån skillnad, han tog bröstet direkt efter! Jag hoppad bara att han inte har förkylningsastma som läkaren misstänkte men att han ät för liten för att få de konstaterat. Jätte bra läkare dock som skrev ut medicin som han kan få hemma. De har dock inte behövts än peppar peppar!
Sen var de min tur idag, var tvungen att göra något åt min svullna sena i handen så deblockering kortisonspruta. Tänk att man vänjer sig med de med. Trodde jag aldrig att jag skulle göra!
Men nu har jag fått mitt av sjukhus på ett tag tycker jag!
Nu vill jag fokusera på mina andra saker i livet,
Vår söta valp, vår bebis och älskade trotsiga snart treåring!

Elias fick testa sittdelen nu nöt han var så förkyld! Se om han accepterar liggdelen sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: