Barnslig morsa

Dagens morgon började lugnt och skönt efter en mysig fredags taco/spel kväll!
Alice fick pärlor och pärlplatta av sin faster för en vecka sen! Imorse ville hon pyssla med de, men de slutade med att jag satt och pysslade. Hon gick vidare och lekte med PARKERINGSGARAGET och alla bilar! Jimmys gamla garage från 80-talet är en stor favorit här hemma! Men jag hade glömt hur kul de är att göra pärlplatta, och lite terapi när mamman får bestämma mönstret.

Där är resultatet av min lilla pyssel stund! Sen åkte vi till en park här i närheten som de var loppis i! Men de var för mycket för att jag skulle hinna tänka, lite för trött för att fixa loppis som är fullproppad med människor!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: