Dop planering

Jag har just nu helt inne i dop planering! Vi ska döpa Elias om en månad ungefär och jag håller på med planeringen inför de.
Kyrkan och lokalen är bokad
Faddrarna valda och tillfrågade
Inbjudningarna håller jag på med nu
Sen ska de beställas tårta , jag bakade tårtan på Alice dop men denna gången kommer de vara så mycket annat att göra.
Kläder ska väljas
Dopklänningen är hos min mamma som ska göra klart broderingen
Sen är de bara fikat och dekorationerna kvar! Ska bli så kul att ha dop igen!
Jag har fått hem tre klänningar som jag tänkte välja en av! Om jag kan få några minuter för mig själv vilket verkar omöjligt än så länge men jag kan iaf titta på bones och amma samtidigt! Sen måste jag jobba klart vad lång kvällen blev helt plötsligt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: