Barnrum



Detta är en dröm att ha i Alice rum! Kanske blir i framtiden! Men vem vill inte ha en egen Borg i sitt rum?? Ska verkligen fundera på hur man bygger en sån, finns att köpa färdig oxå men är rätt så dyr så om det går att göra själv vore ju det perfekt! 

En av mina många planer! 

Ibland förstår jag inte att jag kan skapa en sån lång lista på så kort tid! 

Att göra listan imorgon har än så länge bara dessa punkter

Träna på morgonen innan Jimmy går till jobbet
Äta frukost med Viktor kl 8 
Försöka städa undan lite 
Göra jobbärenden på dagen
Kanske se om jag hittar ett mönster på klänning till Alice så jag kan sy lite

Ja det var nog de än så länge men det slutar oftast med att det kommer upp en eller två saker under tiden! 

Nu ska jag Nanna då det blir en tidig morgon och Alice har äntligen somnat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: