Egentid hemma!

Jag njuter verkligen här hemma själv i huset. Detta är nog första gången jag har helt hemma själv sen Alice föddes tror jag. Det brukar alltid vara jag som tar med mig Alice och handlar eller något annat då får Jimmy vara ensam men nu sa jag till honom att det var min tur!

Man måste prioritera sig själv lite, vilket jag inte har gjort nu på säkert två år men verkligen inte nu de senaste 14 månaderna sen Alice föddes så verkligen på tiden!
Jag har nu njutit i soffan med en kopp kaffe ( som fick stå på soffbordet utan att vältas eller en liten hand som kom och skulle kolla) och nu är det dags för att göra klart lite jobb som blev hit levererat av min bror och plugga inför den där förbannade tentan på tisdag.
Kommande vecka kan bli körig eller så bir den helt kolugn. Mamma sa att hon skulle komma med Adam på onsdag morgon och stanna till söndag, vilket är kul om det verkligen händer. Antagligen ska jag jobba lite onsdag eller torsdag så skulle passa bra om hon kunde vara barnvakt. Men man vet aldrig om hon kommer eller inte. Jag har sagt att ring när du åker så vet jag att du kommer. 



Mina fina koppar, älskar färgen på dessa! Känns verkligen som vår!! Nu hoppas jag bara att vädret blir som vår oxå! Ingen mer snö tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: