God morgon!

Vid denna tiden brukar Alice och jag varit vakna i ca en timme men inte idag hon snozzar för fullt och jag ligger och drar mig i sängen samtidigt som jag njuter av solen! Jag älskar verkligen våren, man får ny energi och allt blir lite lättare när det är ljust ute!
Jag funderar även på vad man ska passa på att göra idag.. Igår blev det årsmöte med samfälligheten vilket var roligt, och nytt för oss för vi har inte varit med innan. Det bestämdes en städdag den 10 maj, vilket blir härligt! 
Tänkte på om denna dagen ska jag använda till att olja sandlådan och rensa upp papper som på något sätt hamnar i högar. Jag förstår inte hur det går till men i stressen blir det nog så att det bara hamnar i en hög!
Jag ska ta mig upp och börja dagen så får vi se! 

Min lilla Pippi Långstrump som alltid sover åt "fel" håll! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: