Alice har börjat förskolan

Nu har Alice gått på förskolan sen i onsdags och hon verkligen älskar de! 
På tisdag så ska jag lämna henne själv där och det får vi se hur se går men som det ser ut nu så kommer det går jätte bra. Jag som var så himla nervös innan eftersom jag har varit så sjuk nu de senaste två veckorna och hon dansar in där och leker direkt, gråtit en gång på tre dagar! Helt otroligt! 
Även min reaktion mot den anti-reumatiska medicinen har börjat ge med sig! Jag har haft utslag över hela kroppen men nu så är det fint på hela ryggen och magen, lite kvar på benen som kliar plus händer och nu har det kommit så jag är svullen på ögonlocken men jag känner att det vänder. Hud läkaren sa att de kommer ta tid men känns så skönt att kunna sova ordentligt  på natten igen! Låga krav på livet när det är helt okej att inte kunna ta i saker och att se lite sämre pga svullnaden men att kunna sova är guld värt! 
Bjuder på en bild påväg till förskolan imorse! 




Och på mig som ser förjävlig ut minst sagt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: