Ovanlig fredag

Imorse bär jag vaknade tänkte jag vad skönt har inget att göra idag! Men jag klarar inte av att inte ha något att göra så ringde mormor och tänkte äta lunch hos henne. Hon påminde mig om min morbrors födelsedag så ringde honom och bjöd över till mormor för fika! Väldigt lättsamt och mysigt! Alice älskar vara hos sin mommi ( gammelmormor). Hon tar alltid fram leksaker som är min och mina syskons gamla och pusslar och ritar och sånt! Så mysigt att hon får samma som jag hade när jag var liten! De positiva med att få barn ung! Elias flörtade med mormor hela dagen, vad han ler nu för tiden och skrattar nästan! Lilla charmtrollet!

Just nu har Elias somnat, får se om de är för natten eller om han vill äta igen!
Barnens farmor och farfar kom över på middag vilket är alltid lika härligt! De hade köpt BJÖRN-filé, de äter man inte varje dag! Kan inte säga att de var en väldig höjdare men kan varit kockarna oxå så värt att göra igen efter ett recept och kanske koka istället för grilla!
Imorgon ska vi hem till dem för middag då barnens farmor fyller år!
( Alla födelsedagar kommer i klungor!)
Nu ska jag höra mig ordning för natten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: