Fem dagars update!

Okej nu ska vi se de var fem dagar sen som jag skrev så får uppdatera lite nu
Torsdag: Jag tog svininfluensan sprutan och alla andra sa att dom hade så ont men jag kände ingenting förens på kvällen. Jag gick hem och laga massor massor av mat hela eftermiddagen och kvällen.De var faktiskt skönt att göra klart maten så jag kan bara ta med en burk direkt till jobbet.
Fredag: Jag var hemma hela dagen då jag mådde sisådär efter sprutan, hade en mysig dag.
Lördag: Jag städade hela dagen och sen tog jag de lungt.
Söndag:
Vi satte på alla advents ljusstakarna och gick på skyltsöndagen, jag handlade lite underkläder och sen la jag undan ett par skor (som jag köpte idag, jag blev bara kär i dom. Lägger nog upp en bild ikväll)
Måndag:Idag har vi haft en lång engelska sen Turism och Matte , jag ligger lite efter i matte men hängde med på genomgången idag så måste bara bli lite mer säker så att jag inte gör slarvfel. På fredag ska vi åka till Sthlm och shoppa + hämta min bil! Jag längtar verkligen! Nu ska jag möta Lisa på stan och sen till jobbet så ses sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: