Helg update.

Detta har varit en skön helg som har spenderats i Stockholm! Vilket nästa kommer göra med, men det tar vi då. Jag sitter just nu i sängen och Andreas kommer snart då vi ska kolla på någon film, kommer inte ihåg vad den heter men men. Ikväll åker jag tillbaka till Gotland, I fredags var jag sjuk alla så ni vet och inte hittar på något annat.
Jag har varit väldigt mkt sjuk på senaste, Det är väl vädret antar jag.
Många har frågat mig varför jag inte umgås med den som jag brukade umgås med förut, och ärligt så vet jag inte riktigt själv utan jag får bara känslan av att dem vill inte umgås med mig. Vilket är synd men their lost. Jag orkar inte med massor omoget drama helt enkelt så då är mitt motto detta: Umgås med människor som gör dig glad i själen och inte med folk som visar öppet att "Usch vad jag hatar att du är här, snälla försvinn!" Nu kom Andreas så FILM-time!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: