Förvånansvärt lugn dag

Jag trodde dagen skulle bli stresigt gå i ett och jag skulle sätta mig i soffan och känna bara puh! Men dagen blev lugn, var hemma till efter Alice ätit lunch och hon somnade på min axel, då passade jag på att åka iväg och jobba lite. Sen blev det lunch vid ett och efter det göra klart det sista jobbet och gav mig hemåt efter de! Jätte skönt! Hoppas hela vecka blir så för nästa vecka är det student, dop, och två födelsedagar. Under TRE dagar så då kommer jag känna stress innan! 
Ska baka tre tårtor, måste köpa en present till allt och planera en middagsmeny. Så Wish me luck att inte stressa sönder! 
Kommer nog bli att man beställer hem mat från mat.se, gjort det två gånger! Riktigt smidigt allt är fräscht! Så skönt när man inte hinner till affären! 
Nu ska jag slö titta på tv och funderar på en meny! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: