Crazy people

jag läste just en tjejs blogg bara för att jag har så tråkigt och hon skrev att hon bara äter en gång varannan dag, vilket är helt sjukt! hon måste ju må piss hela tiden utan energi!! Jag fattar mig inte på människor som svälter sig själv även fast jag med gjorde det en gång i tiden men insåg att det var helt enkelt FOR MORONS!
jag håller på med körkort teorin men det går segt! Jag tänkte duscha nu och plocka ihop mina saker, ska träffa Lea vid typ fyra någon gång så ska vi ta bussen ut till landet! Åhh jag saknar att vara där faktiskt speciellt poolrn och det är as trist att vara här själv:(:(:(
Planer framöver:
Fredag: Lea och jag åker till landet:)
Lördag: Njuter av solen
Söndag: Njuter lite mer av solen!:D
Måndag: Teorikurs nr 2 på kvällen sen kanske utgång
Tisdag: Njuter av solen!
Onsdag: Teorikurs nr 3
Torsdag: Teorikurs nr 4 sen är det över! Malin fyller 19 hela år!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: