Lång dag.

Kom just från gymmet och börjar direkt ordna med saker!

Kom fram till att affärsplanen (som jag jobbar tappert med ensam) ska vara inne idag, vilket betyder att jag måste sitta och skriva den hela kvällen. Det jobbiga är att jag inte har fått feedbacken som jag väntade på att få från posten så får typ gissa mig till alltihopa.. Just nu verkligen hatar jag posten. Dem har för smart system för sina anställda. Det var nämligen så att jag har tydligen skrivit att alla post som adresseras hit ska skickas tillbaka till avsändaren. Vilket jag inte kommer ihåg att jag skrev...:O men men ialla fall så då skickade Hanna feedbacken från skolan via brev, och ja nu så har hon fått tillbaka den och jag har inte sett någonting.

Nästa sak på listan är Matten. Jag har inte gjort ett enda tal på tre veckor så nu måste jag verkligen sätta fart med det!

Tredje saken är att göra klart teoriproven på internet angående körkortet, jag vill verkligen men har så mycket annat som går före så det tar verkligen tid!

Nu piper tvätten så ska lägga i en ny tvätt maskin, det är så att min styvmor tvättar bara sina egna och hennes sons kläder så vi andra tvättar själva.. Vilket kan vara lite jobbigt när jag lägger in hennes kläder oxå...



Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

tycker du verkligen det ? :D tack tack tack !! :D

2010-11-02 @ 17:47:43
URL: http://onefabulous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: