Long time!

Shit vad tiden går fort?:O

Vad har jag nu gjort under dessa nästan tre veckorna?

Hmm Denna vecka har jag varit sjuk och jobbat med Hanna som dårar med UF, Nr 3 i min grupp (nämner inga namn för säkerhetens skull)  blir jag bara arg på för hon har så dålig attityd och brist på engagemang!
men vi har kommit igång helt okej tycker jag personligen. Jag är hemma och är sjuk idag då jag hostar som om jag är döende i lung cancer eller något! Så eftermiddagen kommer gå ut på att jag pluggar järnet blandat med förhäxad vid fyra och lite storhandling med mor min. Jag bor här rätt mkt just nu för jag orkar inte vara i min kalla lägenhet när jag är sjuk.

Om två veckor börjar praktiken och den ska göras på min pappas företag. Jag borde tagit något vettigt men vill ha tid att göra andra saker istället för att jobba rumpan av mig gratis! Som ni kanske förstår så tycker jag inte om praktik särskilt mycket. Iallafall kommer dem fem veckorna spenderas i Stockholm med Lea! Yeay! Vi kommer ha så sjukt kul!

Som en rolig twist i det hela nu så tyckte min hund att det vore kul att kolla vad det var som var i ihop rullat och stod mot väggen, vilket slutade i att hon välte mattan, sprang för sitt liv och hann precis undan sen sa den bang. jag trodde hon hade fått tag i något värre men vad gör man inte när man är valp. Förhoppningsvis har hon lärt sig att mattan kan göra henne illa så hon låter bli den i framtiden!


Nu tänkte jag fortsätta inlägget, skrev allt ovan nu i eftermiddags.


Jag var just ute med Nala och när jag kom in hade en viss person skrivit till mig på fb. Vet inte vad det gällde än men kollade hans logg och ja såg något som inte kändes jätte bra i hjärtat men det är sånt man får ta eller hur?
Kan ju säga så här mycket att när jag fortfarande bodde i sthlm hade jag känslor för honom men det funkade inte. Vilket jag tyckte var tråkigt. ja nu ska jag inte grubbla mer på de, får se vad som händer.

Och om någon funderar " kan hon aldrig hitta en kille som stannar?" det enda jag kan säga att Jag har ingen aning om han finns så kommer jag förhoppningsvis hitta honom.

Nu till annat har rätt mycket plugg som jag ska göra imorgon börjar ju inte förens tolv så har ju lite tid på morgonen.
Nu ska jag fortsätta kolla på Idol och så får jag te av min snälla mamma!

Måste bara säga innan jag slutar, jag tycker att Jonathan är väldigt bra även fast Juryn inte tycker de!
Hostar nästan lungorna ur mig men hoppas att det blir bättre imorgon.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: