Bus bus bara massa bus

Full fart på lilla Aluce idag! Sovit rätt tid och allt så det är skönt, blir förhoppningsvis en lätt kväll ( inget skrik och gråt, bara vänder sig om efter vällingen och somnar) 

Precis fått lite mellanmål och såg PR man leka lite med förpackningen!

Mina mål resten av eftermiddagen är att plantera om chiliväxterna, och förså lite tomater paprika jordgubbar och timjan! 
Plus städa undan! 

Handen har blivit bättre nu när jag fick det där receptfria smärtstillande (vore ju perfekt om läkaren hade sagt det förra veckan så jag slapp lida en vecka) !

Jag hann med att duscha på förmiddagen och testade då LCC schampoo och balsam, den luktar väldigt gott men vet inte om håret blev finare det får vi se! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: